Thursday, September 11, 2014

Cheese Cake Untuk Ex-Masscomm 99



Dah lama buat cake ni but just rajin hari ni baru nak masuk entry.

Rindu dengan kawan-kawan belajar U dulu. Even tho I didn't make it to final...but our friendship still goes on kan. Walaupun sometimes aku dah tak kenal langsung siapa dia ni...tapi mereka kenal aku, dah cukup bagus lah tu kan? ahahahhaha....rasa diri gojes taik kucin eheheh

By the way, Last time I promise them to bake chocolate cake but suddenly it turn up to a cheese cake. I don't know why but suka sangat buat cheese cake....berbanding kek-kek yang lain. 

Oh! the topping tu. Since buat pun ala-ala kelam-kabut...So capai mana chocolate yang ada. I don't really in to chocolate actually...so mana-mana cokelat Hersey's, Daim, Van Houton yang ada dalam fridge...semua I guna pakai. Ahahahahaha....

Walaupun I'm not joining them for the Raya gathering... as long as they like my cheese cake pun sudah memadai.

Alhamdulillah.....

Next time gather-gather lagi I buat kek yang lain pula.  

Rindu pada kawan-kawan Advertising. Rindu kamu.

Untuk ex-boypren saya....saya tak rindu kamu sebab kamu jahat. Sekian.

Eh!

No comments:

© Copyright Reserved to Designer Cakes And Cupcakes By Notti Netti l Designed by DayangDeno